Marketingadvies voor ondernemers & KMO's

Worstel je met één of meerdere concrete marketingvragen? Overweeg dan om Peter Desmyttere als klankbord in te zetten. Hij is gespecialiseerd in het opzetten, uitbouwen, verfijnen en innoveren van marketingstrategieën. Twintig jaar ervaring in ondernemende marketing en KMO-marketing zit er in zijn koffer. Hij is een meester in het vertalen van businessideeën en communicatietechnieken naar praktisch marketingadvies, waarbij hij focust op rendabele en meetbare resultaten.

De basis voor een korte-termijn samenwerking - waarbij Peter jouw marketingvragen oplost via één of meerdere adviesgesprekken - is het formuleren van concrete en afgelijnde marketingvragen waar hij mee aan de slag kan. Dit zijn de meest gestelde marketingvragen die Peter Desmyttere binnen een marketingadvies dienstverlening krijgt:

  • Hoe kan ik mijn merkenbeleid of marketingverhaal vereenvoudigen?
  • Welke mogelijkheden heb ik nog binnen mijn prijsbeleid?
  • Hoe structureer en segmenteer ik mijn doelgroepen?
  • Hoe kan ik gericht aan marktonderzoek doen?
  • Wat is een goede USP voor mijn bedrijf?
  • Op welke vlakken kan mijn website verbeteren?
  • Hoe kan ik mijn website hoger plaatsen in Google?
  • Hoe haal ik meer uit social media?
  • Wat kunnen e-mailings en e-nieuwsbrieven voor mij betekenen?
  • Hoe zet ik online advertising campagnes op?
  • Hoe kan ik meer rendement halen uit events (bv. beurzen)?
  • Wat zijn de meest ideale marketingtools voor mijn bedrijf?

Herken je jezelf in bijna alle vragen? Dan is een marketingplan de meest voor de hand liggende oplossing omdat je in dit geval een overkoepelende en geïntegreerde oplossing nodig hebt. Maar kan je de vinger leggen op één, twee à drie vragen waar je snel een antwoord en oplossing voor zoekt? Dan deelt Peter Desmyttere graag zijn knowhow met je om je verder op weg te helpen. 

Een overzicht van alle mogelijke marketingvragen vind je in onze checklist voor het schrijven van een marketingplan

Marketingadvies kost €95 (excl. BTW) per uur en kan gesubsidieerd worden via KMO-portefeuille (30% voor kleine bedrijven, 20% voor middelgrote bedrijven). De prestaties bestaan uit een voorbereiding, één of meerdere adviesgesprekken én het uitschrijven van een adviesrapport met gedetailleerde antwoorden op de gestelde vragen. 

Branden de marketingvragen op je lippen? Aarzel dan niet en lijst ze via het onderstaande formulier op. Wees zo concreet mogelijk en voeg een link naar je website (in het antwoordveld) of eventuele relevante bestanden toe zodat Peter snel een overzicht op je probleemstelling heeft in functie van een vrijblijvend intake gesprek. 

Hoe werkt marketingadvies?

Marketingadvies is ideaal wanneer je één of meerdere concrete marketingvragen hebt die je met een extern klankbord (een marketingexpert) wil aftoetsen. Dit is het stappenplan wanneer je Peter Desmyttere als klankbord of expert inschakelt:  

  • stuur je vraag/vragen door via het formulier op deze pagina
  • voeg eventuele nuttige links (bv. website) of bestanden toe
  • je ontvangt een voorstel voor een vrijblijvend intake gesprek | gebeurt online in onze eigen meeting room waarvoor je enkel internet en een PC met camera en microfoon nodig hebt (geen installatie nodig) 
  • na het intake gesprek krijg je een offerte op maat (inschatting van het aantal nodige adviesuren)
  • tijdens de adviesgesprekken zal Peter Desmyttere alle vragen overlopen en deskundig en praktisch advies geven binnen zijn ervaring en kennisdomein
  • na de adviesgesprekken ontvang je een adviesrapport met de gegeven antwoorden op jouw marketingvragen

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te bezorgen.Disclaimer & policy