Worstel je met één of meerdere concrete marketingvragen? Overweeg dan om Peter Desmyttere als klankbord in te zetten. Hij is gespecialiseerd in het opzetten, uitbouwen, verfijnen en innoveren van marketingstrategieën. Twintig jaar ervaring in ondernemende marketing en KMO-marketing zit er in zijn koffer. Hij is een meester in het vertalen van businessideeën en communicatietechnieken naar praktisch marketingadvies, waarbij hij focust op rendabele en meetbare resultaten.
De basis voor een korte-termijn samenwerking - waarbij Peter jouw marketingvragen oplost via één of meerdere adviesgesprekken - is het formuleren van concrete en afgelijnde marketingvragen waar hij mee aan de slag kan. Dit zijn de meest gestelde marketingvragen die Peter Desmyttere binnen een marketingadvies dienstverlening krijgt:
Herken je jezelf in bijna alle vragen? Dan is een marketingplan de meest voor de hand liggende oplossing omdat je in dit geval een overkoepelende en geïntegreerde oplossing nodig hebt. Maar kan je de vinger leggen op één, twee à drie vragen waar je snel een antwoord en oplossing voor zoekt? Dan deelt Peter Desmyttere graag zijn knowhow met je om je verder op weg te helpen.
Een overzicht van alle mogelijke marketingvragen vind je in onze checklist voor het schrijven van een marketingplan.
Marketingadvies kost €95 (excl. BTW) per uur en kan gesubsidieerd worden via KMO-portefeuille (30% voor kleine bedrijven, 20% voor middelgrote bedrijven). De prestaties bestaan uit een voorbereiding, één of meerdere adviesgesprekken én het uitschrijven van een adviesrapport met gedetailleerde antwoorden op de gestelde vragen.
Branden de marketingvragen op je lippen? Aarzel dan niet en lijst ze via het onderstaande formulier op. Wees zo concreet mogelijk en voeg een link naar je website (in het antwoordveld) of eventuele relevante bestanden toe zodat Peter snel een overzicht op je probleemstelling heeft in functie van een vrijblijvend intake gesprek.
Marketingadvies is ideaal wanneer je één of meerdere concrete marketingvragen hebt die je met een extern klankbord (een marketingexpert) wil aftoetsen. Dit is het stappenplan wanneer je Peter Desmyttere als klankbord of expert inschakelt: