Podopraktijk Geens-Vranken

Zonhoven
Podopraktijk Geens-Vranken wenst haar volledige communicatiebeleid kritisch onder de loep te nemen, met het oog op een strategische betere basis én een optimalisatie van het marketingbeleid naar klanten en prospects toe. Vooral de website baart momenteel zorgen, evenals de andere digitale communicatietechnieken (zoals SEO en sociale media). Daarnaast willen beide zaakvoerders beter scoren op gespecialiseerde technieken en willen ze nichedoelgroepen beter aanspreken. Er moet op vlak van de communicatie een gedetailleerd plan van aanpak worden uitgeschreven, dat de uit te voeren acties bij Geens-Vranken gedetailleerd in kaart brengt. Het plan moet in de eerste plaats een analyse en audit zijn van de huidige aanpak, en moet daar bovenop concrete verbeterpunten aanreiken.

Andere klanten in de sector Gezondheid & beauty

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Maak nu een afspraak

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te bezorgen.Disclaimer & policy