Mapeco

Turnhout, Vilvoorde, Wommelgem & Kalmthout

Multimediale campagne voor bouwgereedschap

DeWALT is een internationaal topmerk binnen de wereld van de bouwgereedschappen. Elk jaar lanceren zij hun 'Buy More Get More' actie, waarbij je letterlijk meer korting krijgt naarmate je meer koopt. Voor onze klant MAPECO (een groothandel in bouwgereedschap) hebben we deze actie ondersteund met een multimediale campagne via de website, een eventpagina, social media posts, een advertentiecampagne op Facebook, gerichte e-mail marketing én een wedstrijd op de eventdag. 


Marketingplan voor een groothandel in bouwgereedschappen

Mapeco is een groothandel in bouwgereedschappen en biedt topmerken als Stihl, Makita of DeWALT voor de vakman aan. Recent hebben we voor de 4e maal het marketingplan op scherp gezet, ditmaal in functie van 2020 en 2021. Er lag bovendien een extra focus op meerverkoop via de webshop en op meer naambekendheid voor de nieuwe winkel in Wommelgem. Het nieuwe marketingplan focust quasi volledig op digitale marketing technieken, gecombineerd met events en campagnes in de verkooppunten. We gaan met ons team ook aan de slag om het marketingplan professioneel in de praktijk te zetten.


 

Vroeger 'hadden' we winkels en een webshop. Dankzij een divers content marketing programma promoten we nu veel beter het verhaal van onze producten, mensen, leveranciers, winkels én webshop.

Wilfried Van Loon, Verkoopverantwoordelijke

Andere klanten in de sector Vastgoed & bouw

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Maak nu een afspraak

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te bezorgen.Disclaimer & policy