Agimobel

Knokke

Website renovatie voor een vastgoedkantoor

De website van Agimobel staat technisch op punt, maar mist de aansluiting met het moderne internet. Vooral op vlak van gebruiksvriendelijkheid, conversie en Google-optimalisatie werden de kansen van deze marketingtool onderbenut. Wij hebben het platform behouden maar - samen met de webbouwer - enkele cruciale ingrepen en toevoegingen gedaan die de ingeslapen website weer tot leven hebben gewerkt. Nieuwsartikelen, landingspagina's, contactformulieren, SEO-instellingen, call-to-actions, ... maken allemaal deel uit van deze bestaande website die helemaal op maat van het moderne internet werd gerenoveerd. 


KAHA! Een social media community voor Knokke-Heist

Als vastgoedkantoor is het niet eenvoudig om een community op social media uit te bouwen. Voor Agimobel lanceerden we daarom een specifieke social media community op Facebook en Instagram onder de merknaam KAHA! Met deze community richten we ons tot inwoners en tweedeverblijvers in Knokke-Heist. Ze krijgen 3 à 4 maal per week inspiratie over wonen en leven in Knokke-Heist. "We willen in de eerste plaats dat onze Facebook- of Instagramvolgers Agimobel leren kennen op een inspirerende manier. Dan is ons opzet meer dan geslaagd", stelt zaakvoerder Tony de Dobbelaere. "Advies en inspiratie is altijd al een belangrijke waarde geweest in ons kantoor. Elke medewerker is doordrongen van deze waarden. Dit initiatief past wonderwel in de visie waarop we ons kantoor in de markt willen zetten. Als we finaal via deze nieuwe community ook nieuwe klanten kunnen werven, dan is dit de kers op de taart van ons commercieel beleid." besluit de zaakvoerder van Agimobel.


Marketingplan voor een vastgoedkantoor

Agimobel is een vastgoedkantoor in Knokke dat syndic, verkoop en (jaar)verhuur aanbiedt met een team van 5 vastgoed-professionals. Het management heeft het gevoel dat het bedrijf op vlak van marketing ‘ingeslapen’ is en nood heeft aan een inhaalbeweging ten opzichte van de collega’s. Vooral de digitale marketingstrategie moet dringend opgekrikt worden. Een tweede behoefte op vlak van marketing is het verhogen van de verkoop- en verhuuromzet, want die blijft al (te) lang stabiel. Meer naambekendheid én meer halen uit de syndic-portfolio zijn hiervoor twee belangrijke uitgangspunten of doelstellingen. De weg naar het behalen van deze doelstellingen is gedetailleerd beschreven in het marketingplan.


 

Wij zijn zeer tevreden van Peter Desmyttere en zijn team. Hun diensten zijn top, accuraat en duidelijk. Ze hebben van onze 'ingeslapen' en 'onvindbare' website een commercieel instrument gemaakt die ons verkoopteam vleugels geeft.

Tony de Dobbelaere, Zaakvoerder

Andere klanten in de sector Vastgoed & bouw

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Maak nu een afspraak

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te bezorgen.Disclaimer & policy