Elisabeth is een 'collectioneur d'artisans' voor Belgische chocolade, snoep een zoetigheden. Via moderne marketing wil ze meer traffic naar haar winkels in Brussel, Brugge, Antwerpen en Parijs én naar haar webshop genereren. Vanaf de start van de samenwerking hebben we bijzondere focus gelegd op het versterken van de digitale marketingcommunicatie via website, social media en e-newsletter. Hierbij zetten we zowel content marketing als online advertising in.
Elisabeth heeft een sterke reputatie in het lanceren van innovatieve producten waarbij de productontwikkeling en de branding in een partnership gebeurt. Een mooi voorbeeld zijn de whiskyparels, een partnership met Dirk Naert, specialist in likeurpralines, en whisky distilleerderij The Belgian Owl, winnaar van meerdere internationale prijzen. Om dit project in de markt te zetten hebben we een multimediale communicatiecampagne ontwikkeld met onder andere een verhalenpagina op de website, social media posts op Facebook en Instagram, een e-mail campagne, een social media advertising campagne én een proeverij in de winkel in Antwerpen. Het resultaat? De whiskyparels waren in 2022 het best verkochte product op de webshop én de campagne kreeg persaandacht in Sabato, de exclusieve weekendbijlage van De Tijd.
Eén van de belangrijkste uitdagingen was het verhogen van de conversie op de webshop. Die kreeg best veel bezoekers maar leverde té weinig verkoop op. Via enkele technische en structurele ingrepen hebben we samen met het webbureau de basis voor een hogere conversie gelegd.
Ik heb té lang de marketing binnen het management willen houden. Een samenwerking met een extern marketingbureau is een perfecte match tussen onze productpassie en hun vakkennis.
Mireille Misseghers, Zaakvoerster
Kom eens vrijblijvend praten over jouw verhaal.