Dit webinar is reeds afgelopen
Peter Desmyttere
Webinar

Zo maak je van klanten ambassadeurs

Tevreden klanten zijn waardevol, maar loyale klanten zijn onbetaalbaar voor een KMO-business. Toch blijven KMO’s in verhouding meer investeren in het binnenhalen van nieuwe klanten dan in het loyaal maken van bestaande klanten. In economisch moeilijke tijden gaan prospects echter nog meer leunen op aanbevelingen binnen hun netwerk en zijn ze ongevoeliger voor opdringerige reclame door KMO’s. Het is dus belangrijk dat jouw bestaande klanten hun netwerk enthousiast maken voor jouw producten en diensten. Klanten worden echter niet zomaar een ambassadeur voor je bedrijf. Daar is een uitgekiende strategie voor nodig en die leer je in dit webinar. Ze toont praktische en resultaatgerichte technieken om veel mond-tot-mond reclame via bestaande klanten te krijgen.

Het webinar wordt gegeven door Peter Desmyttere, zaakvoerder bij Desmyttere. Vanuit zijn jarenlange ervaring bij het strategisch begeleiden van KMO’s deelt hij graag zijn ervaring en inzichten via 45’ webinars. In drie kwartier krijg je inspiratie en energie om jouw marketingbeleid beter te maken.

Dit webinar richt zich tot zelfstandigen, ondernemers en KMO-zaakvoerders die minder afhankelijk willen zijn van prospectie en via loyale klanten op een duurzame manier willen communiceren.
 
In dit webinar leer je:

  • het verschil tussen een tevreden klant en een loyale klant
  • technieken om mond-tot-mond reclame door bestaande klanten te stimuleren
  • op welke momenten of ‘touchpoints’ je klanten loyaler kan maken
  • tips om meer reviews te krijgen
  • waarom ambassadeurschap een omnichannel strategie (zowel online als offline) vereist

Deelnemers aan het webinar kunnen eventuele vragen vooraf doorsturen. Tijdens en na het webinar is tevens ruimte en tijd om vragen te stellen.

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te bezorgen.Disclaimer & policy