Webinars

Drie kwartier vol marketing inspiratie en concrete tips
dinsdag 25 augustus 2020 – 12:00
Peter Desmyttere
Zero budget Marketing

“Ik heb geen budget voor marketing.” Het is het perfecte excuus voor KMO’s om niet te investeren in marketing en communicatie. Maar … moderne marketing is helemaal geen zaak meer van veel budget. Wel van consistent, planmatig en professioneel tijd investeren in de juiste kanalen en technieken waarmee je de juiste klanten bereikt. Denk hierbij SEO, social media, e-mail marketing, PR, networking, partnerships of mond-tot-mond reclame. Mogelijkheden zat om met nul euro budget een professioneel marketingbeleid op te zetten. Geen excuses meer. Elke ondernemer of KMO heeft professionele marketing nodig en dat heeft geen budgettaire struikelblok. Enige voorwaarde is tijd, passie en … kennis van de juiste marketingtechnieken.     

Lees verder

dinsdag 22 september 2020 – 12:00
Peter Desmyttere
10 technieken voor méér leads

Elke sales geörienteerde organisatie heeft een continue instroom aan leads nodig. Ze zijn de brandstof voor inside sales, account managers, vertegenwoordigers, webshops of web-applicaties. Zonder nieuwe leads droogt de sales pipeline op, stijgt de druk op marketing en laten verkopers zich verleiden tot (onrendabele) koude prospectie. Dit webinar toont het volledige scala aan technieken waarmee KMO’s via moderne marketing een permanente stroom leads kunnen genereren. Ze focust niet eenzijdig op online advertising, dé uitverkoren techniek van vele digitale bureaus, maar presenteert een multimediale aanpak op vlak van lead generatie. Het webinar besluit met een overzicht van interessante tools voor lead generatie en lead management.    

Lees verder

dinsdag 20 oktober 2020 – 12:00
Peter Desmyttere
Businessmodel innovatie voor KMO’s

Het businessmodel van een KMO heeft nog een gemiddelde levensduur van 5 jaar. Dan is het aan vernieuwing of innovatie toe. Nieuwe producten of diensten, nieuwe marktsegmenten of een andere concurrentiële positionering in de markt dringen zich dan op. In theorie wordt een businessmodel best pro-actief geïnnoveerd, maar in de praktijk wachten té veel KMO’s tot ze gedwongen worden om hun businessmodel aan te passen door nieuwe wetgeving, een economische crisis of onhoudbare concurrentie. Dit webinar toont een praktisch stappenplan voor KMO’s die hun businessmodel kritisch tegen het licht willen houden en geeft concrete handvatten om het businessmodel subtiel of ingrijpend te innoveren.   

Lees verder

Webinars gemist? Herbekijk ze nu

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te bezorgen.Disclaimer & policy