Doelgroepen

Voor ondernemers en KMO's die een product, dienst, merk of bedrijf met de hoogste slaagkans willen lanceren naar een bestaande of nieuwe markt. Omdat de meeste markten al verzadigd zijn, moet zeer goed over een go-to-market worden nagedacht. Dit geldt zowel voor KMO's die een nieuw project willen lanceren of een nieuwe markt willen betreden als voor startende ondernemers die een nieuw bedrijf willen lanceren.

Lees verder

Voor ondernemers en KMO's die meer conversies, meer leads en meer omzet willen. Jaarlijkse organische groei komt (niet) meer vanzelf, je dient als bedrijf permanent één of meerdere groeistrategieën achter de hand te hebben. Hiervoor zijn binnen de marketingstrategie verschillende groeiscenario's beschikbaar op basis van zowel bestaande als nieuwe producten, diensten of markten.

Lees verder

Voor ondernemers en KMO's die hun bedrijf willen herpositioneren zodat het (terug) toekomstgericht staat. Een herpositionering komt steeds vaker voor, omdat de levenscyclus van businessmodellen steeds korter wordt. Blijft je omzet dalen, zit de perceptie rond je bedrijf verkeerd of komt er een bedreiging op je af? Dan is het tijd om je bedrijf te herpositioneren, daar zijn diverse marketingmodellen voor.

Lees verder

Meer visie, daadkracht en resultaten in marketing nodig?

Maak nu een afspraak