Stremersch

Stekene
Accountancy kantoor

Stremersch is een accountancykantoor dat haar dienstverlening wil diversifiëren richting financieel advies en financiële planning. Hiermee wil ze beantwoorden aan een groeiende vraag naar (proactief) financieel advies bij KMO’s. Hiervoor diende een plan van aanpak of marketingplan te worden geschreven dat gedetailleerde antwoorden geeft op de huidige strategische vragen. Het marketingplan toonde hoe het nieuwe concept perfect te positioneren naast de huidige core-business en tekende een praktische communicatiestrategie uit om de nieuwe dienstverlening snel, rendabel en succesvol in de markt te zetten.

Het is heel nuttig om alle acties en mogelijkheden eens overzichtelijk in kaart te laten brengen. We kunnen nu onze marketingacties en de volgorde ervan beter inplannen voor het komende jaar. Een pluspunt is dat er ook aan de budgettaire impact van het marketingplan werd gedacht. Door de budgetten in een overzichtelijk schema te plaatsen kunnen we nu beter de prioriteiten bepalen. Een zeer nuttige bouwsteen van een totaal businessplan.

Stefan Stremersch

Kom eens vrijblijvend praten over jouw verhaal.

Maak een afspraak

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te bezorgen.Disclaimer & policy