Orakel

Retie

Orakel is een Europees producent van event- en partymateriaal, met polsbandjes en jetons als hoofdproducten. Binnen het bedrijf overheerste het gevoel dat ze veel doen op marketingvlak, maar dat ze té weinig goed doen. Met het marketingplan is er structuur gebracht en werden er keuzes gemaakt. Die strategische keuzes zijn vertaald in een uitgewerkte communicatiestrategie. Het marketingplan diende daarbij als draaiboek voor alle acties en campagnes.

Voor alle KMO's die zich nooit echt hebben toegelegd op marketing en communicatie in hun bedrijf wegens tijdgebrek of andere redenen, is dit echt een aanrader. Je leert objectiever de stand van zaken te bekijken binnen je bedrijf, ziet de bomen terug door het bos en krijgt een netjes afgewerkt plan met prioriteiten en aandachtspunten. Wij weten in ieder geval wel dat onze marketing voor de rest van het jaar op het goede spoor zit!

Sofie Hermans, Marketing Manager

Andere klanten in de sector Marketing & communicatie

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Maak nu een afspraak

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te bezorgen.Disclaimer & policy