Jan Roobaert

Lier

Jan Roobaert is op vandaag een algemeen aannemingsbedrijf. Mede door de moordende concurrentie binnen dit segment, wou het management werk maken van een herprofilering van het bedrijf. Samen met Deloitte tekenden wij een nieuw businessmodel uit. Dat resulteerde in een nieuw bedrijfsverhaal, waarbij het bedrijf zich in de toekomst zal specialiseren in 'aannemingen onder de grond' met focus op grondwerken in beton. Op basis van dit nieuwe verhaal schreven wij aansluitend een gedetailleerd communicatieplan uit, dat haarfijn beschrijft hoe Jan Roobaert moet communiceren met eindklanten en architecten (de indirecte doelgroep).

Goed meegedacht. Snel, helder en interactief. Een fantastische leidraad.

Jan Roobaert, zaakvoerder

Andere klanten in de sector Vastgoed & bouw

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Maak nu een afspraak

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te bezorgen.Disclaimer & policy