Demuynck-Verrax

Sint-Eloois-Winkel

Een Google-vriendelijke imago-website voor een groothandel

Demuynck-Verrax heeft een portfolio van zo’n 250 West-Europese topleveranciers die allemaal garant staan voor tijdloos design. Voldoende dus om de verschillende doelgroepen visueel te prikkelen met een professionele website. Op de website staat het verhaal van Demuynck-Verrax voorop, staan de merken en hun producten (meer dan ooit) in de spotights, brengen we inspirerend nieuws rond producten voor de gedekte tafel en zijn de verschillene catalogi met één muisklik beschikbaar. Het bedrijfsimago en de portfolio professioneel uitdragen is alvast geslaagd met deze website, maar bij Desmyttere blijven we wekelijks aan de slag met deze website teneinde Demuynck-Verrax hoog in Google te plaatsen op de verschillende relevante zoekwoorden. 


Marketingplan voor een groothandel in gedekte tafel

Demuynck-Verrax is een toeleveringsbedrijf van non-food producten, gericht naar horecabedrijven en collectiviteiten (woon- en zorgcentra, ziekenhuizen, overheden, bedrijven, hotels en overal waar op een professionele manier een keuken gerund wordt). Binnen het kader van een marketingplan werden diverse marketingstrategieën bedacht en neergeschreven. Focus binnen het marketingplan werd het versterken van de communicatie rond belangrijke leveranciers, het gerichter benaderen van de verschillende doelgroepen, de lancering van een huismerk en de volledige rebranding na de fusie tussen Demuynck en Verrax.


 

Een hoge score in Google is essentieel in onze concurrentiële positionering. Dankzij de SEO-prestaties van Desmyttere zien we onze positie in Google week na week verbeteren.

Geert Demuynck, zaakvoerder

Andere klanten in de sector Horeca

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Maak nu een afspraak

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te bezorgen.Disclaimer & policy