Veel KMO's onderschatten de kracht van hun eigen website. De investering in de website heeft dan enkel geleid tot een online portaal of visitekaartje, maar rendeert onvoldoende als volwaardig marketinginstrument.
Een niet-geoptimaliseerde website is als een wagen zonder wielen. Ze brengt je nergens.
Nieuwe websites geven zuurstof en energie aan een bedrijf en aan het management. Echter: zonder bijkomende investering in tijd zal de energie van korte duur zijn. Het resultaat: de website trekt onvoldoende bezoekers, ze wordt nauwelijks gevonden via Google-zoekopdrachten, er zijn wel bezoekers maar geen leads, het imago klopt niet (meer) met de het veranderende bedrijfsverhaal, ... Moderne websites zijn werkinstrumenten die door marketeers dienen aangepakt en onderhouden te worden:
De resultaten na een website optimalisatie laten meestal niet lang op zich wachten. Het bezoekersaantal stijgt, bezoekers blijven langer op de website, ze ondernemen meer actie en het aantal leads gaat de hoogte in. De bron voor deze data is Google Analytics, waarin alle bewegingen op de website van dichtbij kunnen gevolgd worden. Het afzetten van de periode voor en na de optimalisatie maakt de impact van de website verbeteringen snel duidelijk. Ondernemers of KMO's zijn echter niet zo bedreven in het gebruik van Google Analytics, daarom stellen wij een op maat gemaakt KPI-dashboard ter beschikking. Bekijk hier een voorbeeld.
Wij zijn zeer tevreden van Peter Desmyttere en zijn team. Hun diensten zijn top, accuraat en duidelijk. Ze hebben van onze 'ingeslapen' en 'onvindbare' website een commercieel instrument gemaakt die ons verkoopteam vleugels geeft.
Tony de Dobbelaere, Zaakvoerder Agimobel
Laat het ons weten via onderstaand formulier. Dan boeken we snel een afspraak.
Liever een telefoontje?
Bel Peter Desmyttere
op 09 279 18 82
of connecteer via LinkedIn