Neem je deel aan beurzen, ben je aanwezig op congressen of organiseer je regelmatig eigen events? Dat ken je vast en zeker het belang van een gedegen voorbereiding, een uitmuntende uitvoering en een professionele follow-up. Events zijn een dure marketingtechniek, we moeten er dus alles aan doen om ze rendabel te maken.
Professionele event marketing gebeurt voor, tijdens en na het event.
Event marketing is de verzamelnaam voor het inzeten van events om prospects aan te trekken of om de klantenbinding te versterken. Ze zijn in vele gevallen fysiek, maar komen ook steeds vaker in een digitale vorm voor. Mogelijke types events zijn:
Op basis van de strategische keuze wordt finaal een concrete eventplanning en eventbudget bepaald. Die eerste is belangrijk om prioriteiten te stellen én om ownership voor acties toe te wijzen. De tweede (het marketingbudget) bepalen betekent dat je marketingkosten binnen een vooraf bepaald kostenframe plaatst én ze afzet tegenover meetbare resultaten.
Wil je meer halen uit events? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Want wij zitten boordevol marketingkennis, KMO-praktijkervaring en adviezen voor snel resultaat.
Laat het ons weten via onderstaand formulier. Dan boeken we snel een afspraak.
Liever een telefoontje?
Bel Peter Desmyttere
op 09 279 18 82
of connecteer via LinkedIn