Digitale tools en -campagnes zijn broodnodig binnen marketing voor elke KMO. Een Google-geoptimaliseerde, gebruiksvriendelijke en resultaatgerichte website of webshop is de basis voor een goed werkend marketingbeleid binnen een KMO. Zodra hier de basis is gelegd kan werk worden gemaakt van SEO (Search Engine Optimization of zoekmachineoptimalisatie), de verzamelnaam voor alle technieken waarmee je website of webshop beter scoort als prospects naar je op zoek gaan. Een derde pijler binnen onze digitale marketing aanpak zijn online advertenties, waarbij we gericht adverteren op specifieke doelgroepsegmenten. Tot slot doen we data marketing, waarbij we alle cruciale marketingdata verzamelen in functie van analyse en optimalisatie.
Digitale marketing is het hart van marketing binnen een KMO.
Gespecialiseerde digitale marketingbureaus (waar de core-business rond digital advertising draait) mijden meestal het werken voor KMO's omdat die geen aanzienlijke budgetten willen of kunnen spenderen voor online advertenties. Velen starten het daarom op eigen houtje op, vaak met weinig of middelmatige 'return on investement'. Zonde, want digitale marketing hoort in het marketingbeleid van quasi elke KMO thuis, op voorwaarde dat ze complementair en aanvullend is op de andere marketingtechnieken. Voor ondernemers en KMO's bieden wij volgende digitale marketing diensten aan:
Bij elke intrede in een nieuw land of regio zetten we Google Ads, Social Ads en Retargeting Ads in. Dat is ondertussen een no-brainer geworden. Zodra de eerste tractie aanhoudt neemt ons content marketing programma het over.
Carine De Brabander, COO Husky Marketing Planner
Laat het ons weten via onderstaand formulier. Dan boeken we snel een afspraak.
Liever een telefoontje?
Bel Peter Desmyttere
op 09 279 18 82
of connecteer via LinkedIn