Het management van Selftech liep in de jaren na het marketingplan aan tegen onvoldoende tijdsbesteding aan marketing. De website stond er stil bij, zoekopdrachten op Google stuurden niet naar de website door, sociale media werden nauwelijks onderhouden en het bedrijf was niet actief bezig met online advertising naar kandidaat-zelfbouwers toe. Wij namen de marketinguitvoering stevig in handen. Dat resulteerde in website optimalisatie, een hogere score in Google (we werken op meer dan 200 zoekwoorden voor Selftech), een permanente activiteit op sociale media en regionale advertentiecampagnes voor zelfbouw.
Selftech (Lede) is een nieuwe en ambitieuze speler in de wereld van zelfbouwpakketten (electriciteit, domotica, ventilatie, sanitair, cv, vloerverwarming en inbraakbeveiliging) voor particulieren. Het bedrijf is een spin-off van Van Cauter Elektrotechnieken, dat zich richt naar de industrie en de non-profit sector. Het management wou haar actuele marketingstrategie strategisch en operationeel verfijnen. Het marketingplan moet de basis leggen voor een succesvolle implementatie in de praktijk, en wordt het draaiboek voor de marketinguitvoering tijdens de volgende werkjaren.
Kom eens vrijblijvend praten over jouw verhaal.