Bakkerij Aernoudt is een bakkerijgroep met 35 eigen winkels in de ruime regio rond Gent. In een snel veranderende sector opereren zij tussen de snelgroeiende supermarkten en buurtsupers én tussen de vele zelfstandige bakkerijen. Het management van Bakkerij Aernoudt heeft een duidelijke visie hoe ze het bedrijf duurzaam en concurrentieel wil positioneren in de toekomst. Als marketingbureau helpen wij hen met strategisch advies.
Het management kwam bij ons aankloppen door het ontbreken van een duidelijk strategisch kader in het bedrijf. Hoe kan je strategische beslissingen gefundeerd nemen, als je geen strategische toetssteen hebt voor die beslissingen? Op basis van een voorbereidende vragenlijst gingen wij met de leden van het management in diverse workshops op zoek naar de identiteit, de missie en de waarden van Bakkerij Aernoudt. Finaal werd een helder en inspirerend verhaal geschreven waarbij Bakkerij Aernoudt in de toekomst zal inzetten op een 'bakkerijbeleving' waarbij een ontzettende focus komt te liggen op klantgerichtheid, aanbod en smaak.
Kom eens vrijblijvend praten over jouw verhaal.