361° is een leercentrum waar mentoren medewerkers in bedrijven leren hoe ze hun levenskwaliteit kunnen verbeteren. Daarbij gebruiken ze methodieken om het brein efficiënter te gebruiken op weg naar duurzame gedragsverandering. Dit nieuwe project - ontstaan in de schoot van het Institute of NeuriCognitivism - wou de juiste marketingstrategie bepalen waarmee ze straks pro-actief gaan werken aan een breed draagvlak voor meer mensgerichte bedrijven waar werknemers zich beter in hun vel voelen. Deze startup kreeg een praktisch marketingplan in handen, waarmee ze richting en visie kregen voor de go-to-market fase.
Absoluut aan te bevelen!
Christophe van Pottelsberghe, Commercieel Directeur
Ik heb de inzet van Peter als warm, betrokken, integer en deskundig ervaren. Hierbij een aanbeveling van mijn kant voor elke ondernemer die in een strategisch veranderingsproces een marketing-klankbord zoekt.
Charlotte Vantomme, Marketing Manager
Kom eens vrijblijvend praten over jouw verhaal.